Η Νέα Ταυτότητα της Εφημερίδας «Μακεδονία»
Από την προηγούμενη εβδομάδα, η εφημερίδα «Μακεδονία» κυκλοφορεί με νέα ταυτότητα, η οποία προήλθε από την πρόσφατη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου. Αυτή η εξέλιξη οδήγησε σε σημαντική αναδιοργάνωση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας «Μακεδονία – Ενημέρωση Α.Ε.», με νέους ισχυρούς παράγοντες που εμπλέκονται στην εφημερίδα, όπως οι επιχειρηματίες Θανάσης Σαββάκης, Βασίλης Τακάς και Γιώργος Κωνσταντόπουλος.
Η Σύνθεση του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου
Στην ταυτότητα της εφημερίδας, ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος, πρώην βουλευτής της Ν.Δ. και πρόεδρος της Εγνατίας, εμφανίζεται ως έκδοτης. Ο Θανάσης Σαββάκης αναλαμβάνει τον ρόλο του νόμιμου εκπροσώπου, ενώ διευθυντής της εφημερίδας είναι ο Μιχάλης Αλεξανδρίδης, ο οποίος προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ και μέχρι πρότινος υπηρετούσε ως σύμβουλος έκδοσης. Αυτή η νέα ηγετική δομή της «Μακεδονίας» φαίνεται να στοχεύει σε μία ανανέωση της εφημερίδας, προσφέροντας παράλληλα μια φρέσκια προοπτική στην ειδησεογραφία.
Η Ανάγκη για Πελάτες και Αναγνώστες
Παρόλο που οι νέοι μεγαλομέτοχοι φέρνουν μια αίσθηση ανανέωσης, το κρίσιμο ερώτημα παραμένει: πόσος θα είναι ο χρηματικός προϋπολογισμός που είναι οι ίδιοι διατεθειμένοι να επενδύσουν στην εφημερίδα; Μία ουσιαστική παρατήρηση είναι ότι, για να ευημερήσει η συγκεκριμένη εκδοτική επιχείρηση, είναι επιτακτική η ανάγκη να προσελκύσει πελάτες, και κατ’ επέκταση αναγνώστες. Χωρίς το αναγνωστικό κοινό, οι οποιεσδήποτε οργανωτικές αλλαγές και ανανεώσεις δεν είναι αρκετές ώστε να φέρουν τη δημοσιογραφική επιτυχία. Συνεπώς, η «Μακεδονία» αντιμετωπίζει την πρόκληση να επανασυνδεθεί με την κοινότητα και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των αναγνωστών της, καθώς όπως είναι γνωστό, οι ταυτότητες δεν φέρνουν την άνοιξη.
Γιάννης Κουρτάκης