Η Τεκμηριωμένη Πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την Ενίσχυση του Σιδηρόδρομου
Ο υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Υποδομών και Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Αναστάσιος Νικολαΐδης, σε συνεργασία με τον Γραμματέα του Τομέα Μεταφορών του κόμματος, Νίκος Ηλιού, καλούν την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να εξετάσουν προσεκτικά τις «τεκμηριωμένες προτάσεις» του ΠΑΣΟΚ, οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα.
Η Σημαντική Παρέμβαση για τον Σιδηρόδρομο
Σε μια πρόσφατη κοινή δήλωσή τους με τίτλο: «Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψη την τεκμηριωμένη πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τον σιδηρόδρομο», οι Νικολαΐδης και Ηλιού επισημαίνουν: «Μόλις πριν από δύο μήνες, στις 2 Μαρτίου, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο για τον σιδηρόδρομο και επεσήμανε ότι ο πρώτος σταθμός θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027. Φαίνεται όμως πως δεν είχε υπολογίσει τις επικοινωνιακές δυνατότητες του νέου Αναπληρωτή Υπουργού κ. Κυρανάκη, ο οποίος εντός δύο μηνών ισχυρίζεται ότι μπορεί να καταφέρει όσα δεν μπόρεσαν οι προκάτοχοί του στα έξι χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τη Ν.Δ.».
Οι δύο εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ τονίζουν την αναγκαιότητα να υπάρξει πλήρης παρουσίαση του νομοσχεδίου στο πλαίσιο της διαδικασίας διαβούλευσης, ώστε μετέπειτα να κατατεθεί στα αρμόδια κοινοβουλευτικά όργανα. «Αναμένουμε να τοποθετηθούμε λεπτομερώς για το περιεχόμενό του», προσθέτουν.
Στρατηγικός Σχεδιασμός για τη Βιωσιμότητα του Σιδηροδρόμου
Μέχρι να ολοκληρωθεί η εν λόγω διαδικασία, το ΠΑΣΟΚ καλεί την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να μελετήσουν τις προτάσεις που έχει καταθέσει, οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας του σιδηροδρομικού συστήματος. Οι προτάσεις αυτές είναι διαμορφωμένες με βάση επιστημονική γνώση και επαρκεία, καθώς και αξίες όπως η διαφάνεια, η αξιοκρατία και η ποιότητα.
Ο Νικολαΐδης και ο Ηλιού αναφέρουν ότι οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ επιδιώκουν την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου με στόχο τα τρένα να καταστούν και πάλι ασφαλή. Χρειάζεται τόλμη, ταχύτητα και δυναμικά αντανακλαστικά προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις που θέτουν οι σύγχρονες ανάγκες του σιδηροδρομικού τομέα.