Ανώνυμη Τηλεφωνική Έρευνα για την Κίνηση της Εμπορικής Αγοράς των Γρεβενών κατά την Περίοδο των Εκπτώσεων 2025
Ο Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών διεξήγαγε μια ανώνυμη τηλεφωνική έρευνα με σκοπό την **καταγραφή** και **ανάλυση** της κίνησης στην εμπορική αγορά κατά την διάρκεια των εκπτώσεων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της περιόδου των εκπτώσεων και απευθύνθηκε σε επιχειρηματίες και καταστηματάρχες από διάφορους τομείς του λιανικού εμπορίου.
Βασικοί Στόχοι της Έρευνας
Η έρευνα είχε τρεις βασικούς στόχους:
Καταγραφή των πωλήσεων: Να εκτιμηθεί η μεταβολή των πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Αντίληψη των επιχειρηματιών: Να μετρηθεί η ικανοποίηση των συμμετεχόντων σχετικά με την απόδοση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Αποτίμηση της αγοράς: Να γίνει συγκριτική αξιολόγηση της εμπορικής δραστηριότητας μεταξύ των ετών, ώστε να αναγνωριστούν οι τάσεις και οι προκλήσεις που προκύπτουν.
Δομή του Ερωτηματολογίου
Η δομή του ερωτηματολογίου περιλάμβανε τις παρακάτω βασικές ερωτήσεις:
1. Μεταβολή των Πωλήσεων: Εξετάστηκε η ποσοστιαία αύξηση ή μείωση των πωλήσεων, προσδιορίζοντας τις συγκεκριμένες εναλλαγές από έτος σε έτος.
2. Ικανοποίηση από τα Αποτελέσματα: Αξιολογήθηκε η ικανοποίηση των επιχειρηματιών σχετικά με τα αποτελέσματα των πωλήσεων κατά την περίοδο των εκπτώσεων, επισημαίνοντας τις δυνατότητες βελτίωσης.
3. Συγκριτική Αποτίμηση: Διαπιστώθηκε η συγκριτική απόδοση των πωλήσεων ανά κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να κριθούν οι προτεραιότητες και οι στρατηγικές για το μέλλον.
Επόμενα Βήματα και Στρατηγικές Ενίσχυσης
Αναλύοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών προγραμματίζει να συνεχίσει την παρακολούθηση των εξελίξεων στην τοπική αγορά. Σκοπός είναι οι προτάσεις για στοχευμένες δράσεις που θα ενισχύσουν το εμπορικό τοπίο, με βάση τις παρατηρούμενες τάσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σε περιόδους έντονης προσφοράς.
Η εν λόγω μελέτη λειτούργησε ως ένα σημαντικό εργαλείο ενημέρωσης και υποστήριξης των τοπικών επιχειρήσεων, συνεισφέροντας στις συλλογικές προσπάθειες για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εμπορικής αγοράς στην περιοχή.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ και ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΘΩΜΑΣ ΓΚΙΛΙΑΣ