www.macedoniapress.gr
ΕΛΛΑΔΑΝΕΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νέες στρατηγικές στον τουρισμό: Πέντε περιφέρειες εγκολπώνουν το 90% των εισπράξεων σε πέντε μήνες

5d939b7308c36ac3c16cc692f017f553 no watermark
Κοινοποίηση

Η Στρατηγική Ανάπτυξης του Τουρισμού στην Ελλάδα

Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αναδεικνύεται ως ένα από τα πιο ανθεκτικά και παραγωγικά πεδία επιχειρηματικής δράσης στη Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση του Ευρωπαίου Επιτρόπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολου Τζιτζικώστα, στο 13ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης (RGC). Το συνέδριο διοργανώθηκε από την εφημερίδα «Πελοπόννησος» στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, από τις 12 έως τις 14 Μαΐου.

Ο κύριος Τζιτζικώστας τόνισε ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα παρουσιάζει εξαιρετική πορεία, ένα γεγονός που γεμίζει περηφάνια όλους τους εμπλεκόμενους στον τομέα. Ωστόσο, προειδοποίησε ότι «δεν έχουμε φτάσει το ταβάνι μας». Στόχος της στρατηγικής του, όπως δήλωσε, είναι η επιδίωξη για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, μέσω μιας σύγχρονης και ολοκληρωμένης ευρωπαϊκής πολιτικής για τον τουρισμό, η οποία θα προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ της προστασίας του περιβάλλοντος, της διατήρησης της εθνικής κληρονομιάς και της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Το Δυναμικό της Τουριστικής Αγοράς

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος υπογράμμισε ότι σήμερα, πέντε Περιφέρειες της Ελλάδας συγκεντρώνουν το 90% των τουριστικών εισπράξεων μέσα σε μόλις πέντε μήνες, ένα στατιστικό στοιχείο που αναδεικνύει την ανάγκη για αναδιανομή και διαφοροποίηση των τουριστικών ροών. Ο ίδιος επισήμανε ότι με τη νέα τουριστική πολιτική, οι Περιφέρειες θα κληθούν να αναλάβουν αυξημένο ρόλο και ευθύνη όσον αφορά την χωρική και χρονική διασπορά των τουριστών, καθώς και την υποστήριξη και ανάδειξη νέων προορισμών.

Αξιοσημείωτη είναι και η αναφορά του στην ανάγκη για στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την ενίσχυση των οργανισμών που διαχειρίζονται προορισμούς. Ο κύριος Τζιτζικώστας τόνισε πως η οικοδόμηση μιας ενιαίας στρατηγικής μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό θα είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την επίτευξη των στόχων αυτών.

Προτάσεις για το Μέλλον του Τουρισμού

Σύμφωνα με τον Ευρωπαίο Επίτροπο, η ανάπτυξη του τουριστικού τομέα πρέπει να προκύψει από τη θεσμική στήριξη, τη διαφάνεια και τον υγιή ανταγωνισμό. Κάλεσε όλους τους φορείς, καθώς και τις Τοπικές Αυτοδιοικήσεις και τις Περιφέρειες, να καταθέσουν τις προτάσεις και τις ιδέες τους, ώστε να μπορέσουν «όλοι μαζί να διαμορφώσουμε το μέλλον του ελληνικού τουρισμού».