www.macedoniapress.gr
ΕΛΛΑΔΑΝΕΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Η Έναρξη της Πιλοτικής Εφαρμογής στον Κλάδο των Αυτοκινήτων και οι Λειτουργίες του Νέου Συστήματος

19e074410129974ce764b97f67785bae
Κοινοποίηση

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Μια Νέα Εποχή για τις Υπηρεσίες Αυτοκινήτων

Από σήμερα ενεργοποιείται το ψηφιακό πελατολόγιο σε συνεργεία, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, πάρκινγκ και πλυντήρια οχημάτων υπό την καθοδήγηση της ΑΑΔΕ. Αυτό το μέτρο έρχεται να αναβαθμίσει τη διαχείριση των πελατειακών δεδομένων, προσφέροντας σαφή εικόνα των συναλλαγών και βελτιώνοντας τη φορολογική συμμόρφωση.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει προγραμματιστεί, η εφαρμογή του ψηφιακού πελατολόγιου θα επεκταθεί μέσα στο καλοκαίρι σε χώρους δεξιώσεων και κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως εταιρικά πάρτι και βαφτίσεις. Σταδιακά, μέχρι το τέλος του έτους, θα καλύψει και άλλους κλάδους, όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, φυσικοθεραπευτήρια, σχολές χορού, ξενοδοχεία και οργανωμένα καταλύματα.

Ο Ρόλος του Ψηφιακού Πελατολόγιου

Το ψηφιακό πελατολόγιο ενισχύει την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, παρέχοντας τη δυνατότητα στους φορολογικούς μηχανισμούς να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την πελατειακή κίνηση. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται δυνατή η διασταύρωση στοιχείων με τις αποδείξεις που μεταβιβάζονται στα MyDATA, εντοπίζοντας περιπτώσεις που σχετίζονται με την απόκρυψη τζίρου.

Διαδικασία Λειτουργίας του Συστήματος

Η διαδικασία είναι απλή και αποτελεσματική. Όταν ένα όχημα εισέρχεται ή εξέρχεται από συνεργείο, πάρκινγκ, πλυντήριο ή εταιρεία ενοικίασης, ο επαγγελματίας θα σκανάρει με το κινητό του τηλέφωνο την πινακίδα του οχήματος. Αυτή η ενέργεια καταγράφεται αυτόματα στο ψηφιακό πελατολόγιο στην εφαρμογή MyDATAapp.

Κατά την έξοδο, ο επαγγελματίας θα σκανάρει την απόδειξη ή το τιμολόγιο που έχει εκδοθεί, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαδικασία και κλείνοντας τη συναλλαγή. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει στον φοροελεγκτικό μηχανισμό να γνωρίζει τον αριθμό των πελατών και οχημάτων, συγκρίνοντας τα στοιχεία με τις αποδείξεις που εκδίδονται μέσω της πλατφόρμας myDATA. Εάν ανιχνεύονται αποκλίσεις, θα ενεργοποιείται η διαδικασία επιτόπιου ελέγχου.

Πλεονεκτήματα για τους Επαγγελματίες

Το ψηφιακό πελατολόγιο είναι μια σημαντική εξέλιξη του παραδοσιακού βιβλίου πελατών που χρησιμοποιούσαν παλαιότερα πολλές επαγγελματικές ομάδες. Αυτό το νέο σύστημα προσφέρει αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών, διευκολύνοντας τις διαδικασίες, όπως η καταχώριση νέων πελατών, η ενημέρωση και η τροποποίηση υφιστάμενων εγγραφών, και η ακύρωση πελατών χωρίς τη χειροκίνητη υποβολή εγγράφων. Οι επαγγελματίες έχουν επίσης τη δυνατότητα να συσχετίζουν τις εγγραφές με αποδείξεις και παραστατικά, απλοποιώντας τη διαχείριση των καθημερινών τους συναλλαγών.

Επιπλέον, το σύστημα αυτό θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας τις πιθανότητες λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα.